Comercialización e Investigación de Mercados

Últimas incorporaciones:
2016-11-09
13:03
Rebuilding public trust in government administrations through e-government actions Belanche Gracia, Daniel ; Casaló Ariño, Luis Vicente - [Revista española de investigación de marketing ESIC 19, 1 (2015), 1-11- ISSN: 1138-1442]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo
2016-11-09
13:03
Eight social media challenges for marketing managers Hofacker, C. ; Belanche Gracia, Daniel - [Revista española de investigación de marketing ESIC 20, 2 (2016), 73-80- ISSN: 1138-1442]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo
2016-10-19
14:25
Analysis of energy poverty intensity from the perspective of the regional administration: Empirical evidence from households in southern Europe Scarpellini , Sabina ; Rivera Torres, María Pilar ; Suárez Perales, Inés ; Aranda Usón, José Alfonso - [ENERGY POLICY 86 (2015), 729-738- ISSN: 0301-4215]
Enlaces externos:  Postprint  Postprint Registro completo
2016-09-28
08:16
The effect of culture in forming e-loyalty intentions: A cross-cultural analysis between Argentina and Spain Belanche Gracia, Daniel ; Casaló Ariño, Luis Vicente ; Guinaliu Blasco, Miguel - [Business research quarterly 18, 4 (2015), 275-292- ISSN: 2340-9436]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo
2016-07-12
11:41
Managing complaints to improve customer profitability Cambra-Fierroa, Jesús ; Iguacel Melerob, Iguacel ; Sesé Oliván, Francisco Javier - [JOURNAL OF RETAILING 91, 1 (2015), 109-124- ISSN: 0022-4359]
Enlaces externos:  Postprint  Postprint Registro completo
2016-05-23
22:20
Exploring the mediating role of trust in food products with protected designation of origin. The case of “Jamón de Teruel” Fandos Herrera, Carmen - [SPANISH JOURNAL OF AGRICULTURAL RESEARCH 14, 1 (2016), e0102 [10 p]- ISSN: 1695-971X]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo
2016-04-07
14:04
The importance of corporate brand identity in business management: An application to the UK banking sector Buil Carrasco, Maria Isabel ; Catalán Gil, Sara ; Martínez Salinas, Eva María - [Business Research Quarterly 19, 1 (2016), 3-12- ISSN: 2340-9436]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo
2016-02-16
14:55
The effect of ICT on relationship enhancement and performance in tourism channels Berné Manero, María del Carmen ; García-González, Margarita ; García Uceda, Esperanza ; Múgica, José M. - [TOURISM MANAGEMENT 48 (2015), 188-198- ISSN: 0261-5177]
Enlaces externos:  Postprint  Postprint Registro completo
2016-01-21
15:02
La gestión de la identidad corporativa en la Universidad: análisis y consecuencias desde la perspectiva del profesorado Takaki, M. ; Bravo Gil, Rafael ; Martínez Salinas, Eva María - [Revista europea de dirección y economía de la empresa 24, 1 (2015), 25-34- ISSN: 1019-6838]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo
2016-01-21
12:02
Las características del boca-oído electrónico y su influencia en la intención de recompra online Matute Vallejo, Jorge ; Polo Redondo, Josefina María Yolanda ; Utrillas Acerete, Ana Maria - [Revista europea de dirección y economía de la empresa 24, 2 (2015), 61-75- ISSN: 1019-6838]
Enlaces externos:  Versión publicada  Versión publicada Registro completo